Klachten & geschillen
Heeft U een klacht over een of meerdere producten die u heeft gekocht bij Stuntwinkel.nl of heeft U een klacht over de service of dienstverlening van Stuntwinkel.nl dan kunt U schriftelijk uw klacht per E-mail opsturen naar: [email protected]
U krijgt dan een ontvangstbevestiging van ons per E-mail en de klacht zullen wij gaan behandelen.
Een antwoord op uw ingediende klacht ontvangt U binnen uiterlijk binnen 14 dagen per E-mail.
Maar in de praktijk is dit meestal al binnen 2 werkdagen.
Mocht een klacht behandeling langer duren omdat er overleg dient te worden door ons met derde partijen zoals groothandels, leveranciers, importeurs of fabrikanten dan zullen wij U regelmatig op de hoogte houden van de onze voortgang en/of U een inschatting qua tijd vertrekken wanneer wij een antwoord of oplossing toegezegd krijgen door deze derde partijen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt U uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/