Terug

FAQ

Veelgestelde vragen


1. FAQ (veel gestelde vragen)

1.1 Wat kan ik verwachten van Stuntwinkel.nl?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op Stuntwinkel.nl vind U bekende merkartikelen met flinke kortingenop de adviesprijzen! DVD's, CD's, Blu-Ray's, speelgoed, zwembaden, gadgets, BBQ, electronica, huishoudelijke artikelen, tuin artikelen, LED verlichting en nog veel meer leuke koopjes!

* GRATIS verzending in Nederland bij besteding vanaf €99 Euro en naar België vanaf €99 (andere landen zie HIER).
* Alles is uit voorraad leverbaar en een artikel dat is uitverkocht wordt NIET getoond in de shop. Backorders zijn dan ook niet mogelijk. Wel kunt u uw E-mailadres achterlaten bij een product dat uitverkocht is zodat indien het weer voorraad komt U een E-mail krijgt dat het weer te bestellen is). Indien er verschillende maten/kleuren niet op voorraad zijn en andere wel dan ziet U precies welke maten/kleuren we op voorraad hebben en waar geen voorraad van is daar staat 'uitverkocht' bij.
* Snelle levering: werkdagen voor 17:00 besteld is de volgende werkdag in huis in Nederland en België (andere landen duurt dit max. 2 tot 5 dagen langer).
* 30 Dagen bedenktijd op het hele assortiment m.u.v. hygiene artikelen of artikelen uitgezonderd van het herroepingsrecht
* Veel verschillende online-betaalmethodes en tevens 'Achteraf Betalen' (indien U hiervoor in aanmerking komt).
* Stuntwinkel is lid van Thuiswinkelwaarborg en Stichting WebwinkelKeur. Klanten reviewen ons en ook mysteryshoppers testen ons.
* Degelijke garantie en service. We denken met U mee.
* Wij behandelen U zoals we zelf behandeld willen worden wanneer wij zelf persoonlijk iets kopen online.
* Retouren worden snel behandeld en terugbetaald.
* Elke dag is ons team bezig om de site en al haar diensten te verbeteren voor U.
* Onze inkopers jagen altijd op koopjes van bekende merken zodat we die goedkoop aan U kunnen leveren.
* Nieuwe trendartikelen vind U soms sneller bij Stuntwinkel.nl dan bij de grote winkelketens.
* We staan open voor creative, goede, eerlijke en haalbare feedback.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.2 Hoe neem ik contact op met Stuntwinkel.nl?

Heeft u vragen, suggesties of klachten, neem dan contact met ons op via:
-E-mail: info@stuntwinkel.nl
-Telefoon: +31-(0)85-8772304 (indien de lijnen in gesprek zijn krijgt U de mogelijkheid om een voicemail achter te laten)
-Via het ticketsysteem bij 'Mijn Tickets' wanneer U bent ingelogt als klant.

Wij beantwoorden uw vraag dan binnen 24 tot 48 uur op weekdagen (in het weekend zijn wij gesloten).
Openingstijden & bereikbaarheid: Maandag tot en met Vrijdag van 09:00 tot 17:00 (op Zon-en feestdagen zijn wij gesloten).

Meer infomatie over Stuntwinkel.nl vind U hier:
http://www.stuntwinkel.nl/service/about/
 

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.3 Hoe kan ik 'online vooraf' of juist 'achteraf betalen'? En met welke betaalmethoden.

Betaalmethoden wanneer wij de bestelling opsturen naar uw particuliere woonadres in Nederland

AfterPay NL B2C Digital Invoice iDEAL PayPal MasterCard Visa            


Betaalmethoden wanneer wij de bestelling opsturen naar uw particuliere woonadres in België

AfterPay NL B2C Digital Invoice Bancontact / Mister Cash PayPal MasterCard Visa Belfius      


Betaalmethoden wanneer wij de bestelling opsturen naar uw zakelijke adres in Nederland:

AfterPay NL B2C Digital Invoice iDEAL PayPal MasterCard Visa          


Betaalmethoden wanneer wij de bestelling opsturen naar uw zakelijke adres in België:

Belfius Bancontact / Mister Cash PayPal MasterCard Visa      


Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen:
-Achteraf betalen via Afterpay (+€0,99) België voor particulieren en in Nederland alleen voor bedrijven. Lees HIER de voorwaarden.
-iDEAL (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit Nederland) 
-Bancontact/Mister Cash (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-Paypal (en via het Paypal-syteem kunt U ook de meest bekende creditcards betalen)
-Visa, American express & Mastercard creditcards.
-Belfius (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-KBC (online achteraf betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)

Orders om 'achteraf te betalen' kunnen alleen aan U worden opgestuurd naar uw woonadres, niet naar een ander adres zoals een hotel, postbus, vakantiehuisje of een PostNL afhaalpunt.

AFHALEN:
Ja, U kunt de bestelling ook bij ons in CUIJK ophalen en dan vervallen alle verzendkosten. De order dient wel via de website te worden gedaan en online via onze website betaald te worden. Dat scheelt een hoop geld als U in de buurt woont, werkt of iets met grote spoed nodig heeft. Afhalen kan direct nadat U de bestelling heeft gedaan EN heeft betaald. Afhalen kan alleen tijdens  kantooruren van 09:00 tot 17:00 op maandag t/m vrijdag (niet in het weekend en/of op feestdagen). De bestelling dient wel binnen 1 week te worden opgehaald na betaling. Let op: afhalen kan NIET indien U kiest voor betaalmethode 'Acceptgiro/achteraf betalen (tenzij U zich kunt legitimeren).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Afterpay in België voor particulieren EN in Nederland voor bedrijven en dus NIET voor Nederlandse particulieren) AfterPay voert voor Stuntwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat U een betaaloverzicht van AfterPay via E-mail ontvangt om uw gekochte product(en) te betalen.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een alternatieve betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.

Algemene bedrijfsgegevens AfterPay voor consumentenvragen (vanuit Nederland):
Postadres:      Postbus 434, 8440 AK, Heerenveen, Nederland
Telefoon: 020-7230270 of per E-mail: klantenservice@afterpay.nl
URL : www.afterpay.nl

Contactgegevens AfterPay Klantenservice (vanuit België): 
Telefoonnummer: 02-5882956 of per E-mail: klantenservice@afterpay.be
URL : www.afterpay.nl

Afterpay.nl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Informatie voor klanten die achteraf betalen via 'BILLINK': (voor meer informatie zie www.billink.nl)

“De persoonsgegevens en/of bedrijfsgegevens die Stuntwinkel.nl in het kader van de bedrijfsvoering verwerkt, worden (mede) door haar dan wel door derden aan wie de vorderingen gecedeerd (overgedragen) worden gebruikt voor of bij:
a. risicoanalyses
b. de voorkoming, opsporing en bestrijding van fraude of onregelmatigheden”

Tevens zal de Klant (Stuntwinkel.nl in dit geval) de volgende passage in of nabij haar algemene voorwaarden pagina opnemen en deze informatie duidelijk aan de consument tonen:

“Betaling dient binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen. Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incasso van vorderingen en toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van aangesloten organisaties. Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor betalen op rekening te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een contractuele rente van 0,75% per maand (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen. Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Deze kosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 40 euro voor consumenten en 75 euro voor bedrijven. Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.”

Billink achteraf betalen werkt alleen voor particulieren en bedrijven in Nederland (op hun eigen adres en niet via een afhaalpunt of ander afleveradres) en tot een bedrag van maximaal Euro 250,- (incl. BTW) per order en maximaal Euro 500,- krediet voor alle openstaande (niet betaalde) orders opgeteld.

1.4 Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een DPD afhaalpunt bij mij in de buurt?

Afhalen bij een PostNL of DPD afhaalpunt?

Ja, dat kan! In Nederland en België bieden we ook DPD afhaalpunten aan.

Kies tijdens het checkout proces bij 'Verzendmethode' bij de 'Ophalen bij service locatie' en kiez bij WELK afhaalpunt (vergeet niet op 'selecteren' te klikken) bij U in de buurt U het pakketje wilt laten bezorgen zodat U het zelf kunt ophalen wanneer het uitkomt. Sommige punten zijn namelijk 7 dagen in de week open en vaak ook nog eens tot 21:00 open. Super handig dus om altijd daar een pakketje op halen wanneer het U het beste uitkomt en U er niet voor hoeft thuis te blijven!

Tevens ziet U vanaf hoe laat uw pakketje daar klaar ligt. Dit is meestal al volgende werkdag nadat U bij ons heeft besteld voor 17:00 want anders wordt het pas een (werk)dag later naar het afhaalpunt gestuurd.

Waneer U uw pakketje gaat ophalen bij een DPD afhaalpunt; vergeet dan niet uw identiteitsbewijs mee te nemen!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.5 Kan ik mijn bestelling komen afhalen in het magazijn van Stuntwinkel.nl in CUIJK?

AFHALEN:
Ja, u kunt de bestelling ook bij ons in CUIJK ophalen en dan vervallen alle verzendkosten. De order dient wel via de website te worden gedaan (kies voor tijdens de check-out wel voor 'afhalen' i.p.v. te laten bezorgen) en online via onze website ook eerst betaald te worden. Dat scheelt een hoop geld als U in de buurt woont, werkt of iets met grote spoed nodig heeft. Afhalen kan direct nadat U de bestelling heeft gedaan EN heeft betaald. Afhalen kan alleen tijdens  kantooruren van 09:00 tot 17:00 op maandag t/m vrijdag (niet in het weekend en/of op feestdagen). De bestelling dient wel binnen 1 week te worden opgehaald na betaling. Let op: afhalen kan NIET indien U kiest voor betaalmethode 'Acceptgiro/achteraf betalen (tenzij U zich kunt legitimeren).

U kunt bij ons wel uw bestelling afhalen maar niet bij ons 'winkelen' zoals in een reguliere winkel want we zijn geen winkel maar E-commerce bedrijf met een beperkte afhaalmogelijkheid. De gemeente heeft geen winkelbestemming toegewezen op deze locatie. U kunt niet contant of met de pinautomaat betalen.

Momenteel accepteren wij de volgende betaalmiddelen:
-Achteraf betalen via Afterpay (+€0,99) België voor particulieren en in Nederland alleen voor bedrijven. Lees HIER de voorwaarden.
-iDEAL (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit Nederland) 
-Bancontact/Mister Cash (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-Paypal (en via het Paypal-syteem kunt U ook de meest bekende creditcards betalen)
-Visa, American express & Mastercard creditcards.
-Belfius (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)
-KBC (online betalen met uw eigen bankrekening vanuit België)

Orders om 'achteraf te betalen' kunnen alleen aan U worden opgestuurd naar uw woonadres, niet naar een ander adres zoals een hotel, postbus, vakantiehuisje of een afhaalpunt.
--------------------------------------------------------

(Afterpay in België voor particulieren EN in Nederland voor bedrijven en dus NIET voor Nederlandse particulieren) AfterPay voert voor Stuntwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat U een betaaloverzicht van AfterPay via E-mail ontvangt om uw gekochte product(en) te betalen.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een alternatieve betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen.

Algemene bedrijfsgegevens AfterPay voor consumentenvragen:
Postadres:      Postbus 434, 8440 AK, Heerenveen, Nederland
URL : www.afterpay.nl Telefoonnummer: 020-7230270

Contactgegevens AfterPay Klantenservice (vanuit België): 
Telefoonnummer: 02-5882956 of per E-mail: klantenservice@afterpay.be
URL: www.afterpay.nl

Afterpay.nl


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.6 Hoe snel word mijn bestelling geleverd? En wat zijn de vrachtkosten?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verzendkosten

> Klik hier voor alle actuele verzendkosten per land.

Afhalen in magazijn Cuijk: Gratis


DPD pickup point in NL: 4,95
Verzending Nederland: 5,95
Gratis vanaf € 99

DPD pickup point BE: 5,95
Verzending België: 6,95
Gratis vanaf € 99

DPD pickup point DE: 5,95
Verzending Duitsland: 6,95
Gratis vanaf € 99
 
Levertijden:

Voor zowel Nederland als België gelden de volgende levertijden:
Op werkdagen voor 17:00 besteld is de volgende werkdag in huis. 
Op vrijdag voor 17:00 besteld is op zaterdag in huis (m.u.v. UPS zendingen stukgoed boven de 31 KG).
Op zaterdag en zondag wordt niets verstuurd vanuit ons magazijn.
Alle bestellingen op vrijdag na 17:00 worden op dinsdag bij de klant bezorgd.
 
Een zending word 2 maal aangeboden bij de klant door de bezorgdienst. Bij niet-thuis krijgt de klant een briefje in de bus. Daarna gaat het pakket naar een afhaalpunt waar het maximaal 7 dagen blijft liggen om op te halen. Deze locatie kan de klant zien in de online tracking informatie. Daarna, indien het pakket niet opgehaald word, gaat het pakket retour naar ons.

Voor overige levertijden per land
> klik hier voor meer informatie

Levertijden tijdens de feestdagen
>
Klik hier voor meer informatie

Volg uw pakket


Door middel van uw persoonlijke Track & Trace code die u via de e-mail ontvangt, kunt u uw pakket eenvoudig volgen.

Track& Trace postpakketten met DPD binnen Nederland:
U kunt uw pakket online kunt volgen via deze site: DPD Nederland

Track& Trace postpakketten met DPD naar België:
U kunt uw pakket online kunt volgen via deze site: DPD België

Track& Trace (grote afwijkende zware dozen, pallets en stukgoed) gaan via UPS of DHL
 

Afhalen bij een DPD afhaalpunt

> Het is mogelijk uw pakket op te halen bij een DPD afhaalpunt in Nederland, België en Duitsland.
Hoe kunt u kiezen voor een afhaalpunt?

1. Kies tijdens het checkout proces bij 'Verzendmethode' op de knop 'Ophalen bij service locatie'
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt waar u het pakketje wilt laten bezorgen(vergeet niet op selecteren te klikken)
3. Wanneer u het pakketje gaat ophalen, vergeet dan niet uw identiteitsbewijs mee te nemen

Bestelling afhalen bij het magazijn van Stuntwinkel.nl in Cuijk (bij Nijmegen)

U kunt uw bestelling ook afhalen in ons magazijn.

> Hoe gaat dit in zijn werk?
1. U plaatst de order via onze website en kiest voor de optie 'afhalen magazijn Stuntwinkel'
2. De bestelling dient binnen één week na betaling te worden opgehaald en op vertoon van legitimatie
3. Afhalen kan tijdens kantooruren op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.7 Mag ik de bestelling bij iemand anders laten afleveren (bijv. voor een verjaardag)?

Ja dat kan.

Vul uw gegevens in bij alle velden maar vul de juiste aflevergegevens in bij de 'verzend adres gegevens'.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

1.8 Hoe verloopt de service, garantie en het retourneren van producten?

Garantie:

Heb ik bij Stuntwinkel.nl recht op garantie op de artikelen die ik heb gekocht?
Voor alle aankopen die U bij ons heeft gedaan, geldt een wettelijke bepaalde garantie. Dat betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en (bij normaal gebruik) naar behoren dient te functioneren.

Indien U een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden wij U een passende oplossing. Afhankelijk van het type artikel of de situatie gaan wij dit oplossen op een van de volgende manieren:
  a) wij vervangen het artikel voor een ander exemplaar
  b) wij laten het artikel repareren en sturen het terug wanneer dit is gedaan
  c) U krijgt uw aankoopbedrag en de verzenkosten naar U toe teruggestort

Naast de wettelijke garantie geldt er voor bepaalde artikelen een fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt verstrekt door de importeur of fabricant van het artikel. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind U in de documentatie van het artikel of op aanvraag bij onze klantenservice. 

Reparatie is niet altijd kosteloos indien de schade door eigen toedoen is ontstaan. Neem contact met onze klantenservice wanneer U twijffels heeft of het defect wel onder de garantie valt. We helpen U graag.

Waar vind ik het garantiebewijs van een artikel?
Bij Stuntwinkel.nl geldt uw aankoopbewijs, zoals de factuur, als het garantiebewijs. 

Er zit geen garantiekaartje bij mijn artikel. Is dit een probeem?
Nee. De factuur van uw bestelling is het garantiebewijs. Wanneer U aanspraak maakt op garantie dan heeft U dit garantiekaartje van een artikel niet nodig.

Hoe weet ik wat de exacte termijn van de fabrieksgarantie is bij elk artikel?
De termijn van de fabrieksgarantie vind U in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Informatie rondom het retourneren van een artikel:

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst en zonder opgave van reden te retourneren*. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten terugbetaald. De kosten voor het retourneren van uw huis terug naar onze webwinkel zijn wel voor uw rekening. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt en met onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. Wij kunnen kosten in rekening brengen voor de waardevermindering als een artikel gebruikt/beschadigd is.  Ook niet alle artikelen kunnen retour worden gestuurd: zie verder op 'uitzonderingen op retouren en recht van ontbinding'.  De verzendkosten betalen wij aan U terug indien de order compleet retour komt (dus niet wanneer U 4 artikelen besteld en er 2 terug stuurt die U niet mooi vond).

Indien U gebruik maakt van uw 'recht van ontbinding' dan zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd mogen worden. 

Om gebruik te maken van dit recht, gelieve de retourzending te voorzien van het correct ingevulde herroepings/retour-formulier (hier onder te kopieren of te downloaden). 

Tevens zouden wij het prettig vinden wanneer U eerst contact met ons opneemt via: info@stuntwinkel.nl om de retourzending aan ons te melden voordat U artikelen aan ons terug stuurt. Ondanks het feit dat U dit niet wettelijk verplicht bent zouden we het wel enorm kunnen waarderen. Graag weten wij vooraf of U het geld terug wilt of het artikel wilt omruilen (indien mogelijk) voor hetzelfde of juist een ander artikel dat voorradig is. Is dit ons niet duidelijk of we zien niet van wie de retourzending afkomstig is of wat er precies mee is en kan er van alles misgaan in het retourproces en de medewerkers die dit bij ons behandendelen en dat willen wij niet en U ook niet.

Retouren kunnen (mits indien redelijkerwijs mogelijk onbeschadigd en binnen de retourtermijn) kunnen worden teruggezonden naar het onderstaande adres. Wij verzoeken u het onderstaande formulier correct in te vullen en mee te sturen. Let erop dat hygiëne producten en producten die makkelijk kopieerbaar zijn (bijv. cd, dvd) alleen geretourneerd kunnen worden als de verzegeling/seal niet verbroken is, worden teruggezonden naar:

Stuntwinkel.nl Afd. retourzendingen
Lange beijerd 12a
5431 SJ  CUIJK
Nederland

Telefoon: +31-(0)85-8772304
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 voor al uw vragen.
Voor vragen kunt U ons ook emailen:  info@stuntwinkel.nl

www.Stuntwinkel.nl is een website van:
Stocksales v.o.f.
Lange beijerd 12a
5431 SJ CUIJK
Nederland
KVK nummer: 62616153
BTW nummer: NL854888822B01

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*=Let op: uitzonderingen op retouren & 'recht van ontbinding':

Artikel 6:230p Burgerlijk Wetboek:

De consument heeft geen 'recht van ontbinding' bij: 

f. een consumentenkoop betreffende:

1°. de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde zaken, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn. 

2°. de levering van zaken die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;

3°. de levering van zaken die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken (indien redelijkerwijs mogelijk). Zoals bijv. cremes, parfum, E-sigaretten, ondergoed, etc.;

4°. de levering van zaken die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;

5°. de levering van alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft;

6°. de levering van audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken(indien redelijkerwijs mogelijk);

7°. de levering van kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties;

g. de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, voor zover de nakoming is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de consument en de consument heeft verklaard dat hij daarmee afstand doet van zijn recht van ontbinding.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fabrikanten/Merken waarbij Stuntwinkel.nl NIET zelf de service, reparatie en garantie verleent maar de fabrikant/importeur deze rechtstreeks aan de consument verleent:

Klik HIER om naar de fabrieksgarantie pagina te gaan waar alle merken staan waar deze fabrieksgarantie betrekking op heeft.

Om .pdf bestanden te openen heeft U Adobe Reader nog (gratis HIER te downloaden)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en mee terugzenden bij de retour wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Stuntwinkel.nl ta.v. Afdeling retouren
Lange beijerd 12a
5431 SJ CUIJK
Nederland
(naar dit bovenstaande adres kunt U de zending voor uw eigen kosten retour sturen)

Ik deel U hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de koop van de volgende producten herroep: (product(en) en aantallen die U terug stuurt en waarvan U de aankoop herroept hieronder opsommen)

Artikel:  _______________________________________  Aantal: ________ Retour reden:  [     ]

Artikel:  _______________________________________  Aantal: ________ Retour reden:  [     ]

Artikel:  _______________________________________  Aantal: ________ Retour reden:  [     ]

Artikel:  _______________________________________  Aantal: ________ Retour reden:  [     ]

Artikel:  _______________________________________  Aantal: ________ Retour reden:  [     ]

Artikel:  _______________________________________  Aantal: ________ Retour reden:  [     ]

 

Reden van retour:

1 = ik heb het artikel al (bijv. dubbel gekregen op verjaardag)
2 = voldoet niet aan mijn verwachting
3 = ik heb spijt van mijn aankoop
4 = ik heb per ongeluk het verkeerde artikel besteld
5 = past niet / te groot / te klein / verkeerde maat / staat niet mooi
6 = anders nl.: __________________________________________

 

    Besteldatum:    _________________ (vul hier de datum in wanneer U de bestelling heeft geplaatst bij ons)
      
    Ordernummer:  _________________ (vul hier het ordernummer in dat begint met ORD0 en dan cijfers)
       
   
 Uw naam en gegevens:

    _____________________________ (vul hier uw naam in)
     
    _____________________________ (vul hier uw adres en huisnummer in)

    _____________________________ (vul hier uw postcode in)

    _____________________________ (vul hier uw plaatsnaam en eventueel het land in)

   
    Handtekening:

 

 

    _______________________

 

Indien een artikel verkeerd geleverd is, defect is, incompleet of een transportschade heeft dan dient U ons een E-mail te sturen op: info@stuntwinkel.nl zodat we het juiste retour/omruil proces voor U in gang kunnen zetten en wij U een retour-etiket kunnen E-mailen.

  Retour reden:  [   ] artikel is defect
  Retour reden:  [   ] artikel is incompleet
  Retour reden:  [   ] artikel is beschadigd
  Retour reden:  [   ] artikel is verkeerd geleverd / dit artikel (of maat/kleur/etc.) had ik niet besteld

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Download het Modelformulier voor herroeping HIER als .rtf document
 
Of download de: Algemene Voorwaarden van Stuntwinkel.nl conform Thuiswinkel.org regelement als .PDF 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze dient U in te vullen, te dateren en te voorzien van alle informatie en dan dient dit formulier aan ons te worden terug gezonden samen met uw complete en onbeschadigde bestelling zodat wij de aankoop kunnen herroepen (ongedaan maken) en wij de aankoop aan U kunnen crediteren (terug betalen).

Nadat U deze melding met het herroepingsformulier aan ons heeft gedaan, heeft U nog 14 dagen om het artikel daadwerkelijk aan ons retour te zenden. U ontvangt van ons een bevestiging wanneer wij uw herroepings verzoek hebben ontvangen en U ontvangt een bevestiging wanneer wij de retourzending hebben ontvangen.

Wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen en/of U kunt aantonen dat het aan ons is verzonden dan zal, bij terugbetaling, het bedrag plus de verzendkosten naar U toe (indien hier sprake van was en er niet meerdere artiklen in de zending zaten die niet retour zijn gestuurd en U deze dus houdt) aan U worden teruggestort op dezelfde wijze zoals U ook aan ons heeft betaald en dit zullen wij zo snel mogelijk uitvoeren, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.

Bij terugbetaling indien U met creditcard heeft betaald:
Niet alle creditcard-maatschappijen verwerken een terugbetaling op dezelfde manier. Het beste kunt even bellen met uw eigen creditcard-maatschappij om te zien of ze het direct aan U terugstorten per bank, het toevoegen aan uw digitale tegoed op de kaart of dat er een andere optie word gehanteerd en hoevaak ze die info updaten (direct of maandelijks).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 voor al uw vragen.

Voor vragen kunt U ons bellen of E-mailen. We helpen U graag verder.


Het Stuntwinkel.nl Team

Kantoor  : Lange beijerd 12a, 5431 SJ, CUIJK, Nederland
Telefoon : +31-(0)-85-8772304
E-mail    : info@stuntwinkel.nl
Webiste  : Stuntwinkel.nl

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.9 Wanneer worden er nieuwe producten op Stuntwinkel.nl geplaatst?

Bijna dagelijks voeren wij nieuwe producten in op Stuntwinkel.nl.
Wel is de frequentie afhankelijk van wat we goedkoop kunnen inkopen en hoe snel de voorraden verkopen. 

We doen ons best om zoveel mogelijk top producten voor U te vinden en voor Stunt-prijzen aan U te kunnen blijven aanbieden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

1.10 Zijn alle producten nieuw en legaal?

Ja, alle producten op Stunwinkel.nl zijn nieuw, legaal en aangekocht bij gerennomeerde, officiële of gelicenseerde inkoopkanalen zoals bijv.: groothandels, distributeurs of importeurs.

Wij verkopen GEEN nagemaakte, illegale, gereviseerde, gerepareerde, afgekeurde of gebruikte goederen.

Voor zover wij weten zijn ook alle goederen die wij aanbieden op de site vrij te verhandelen in de Benelux of EEG/EEC en goedgekeurd door de Nederlandse, Belgische en vaak ook gehele EEG/EU/EEC wetgeving.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Stuntwinkel.nl 8.8 / 10 - 2340 Reviews @ Kiyoh
Stuntwinkel gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij Stuntwinkel voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken. Lees meer op https://www.stuntwinkel.nl/service/privacy-policy/ Manage cookies